Kultowe bilety PKP Intercity to już przeszłość. Przewoźnik wprowadzi też reklamy

Krzysztof Górski
08 grudnia 2022, 16:23 • 1 minuta czytania
Jeszcze do niedawna charakterystyczny dźwięk drukowania biletów w kasach kojarzył się nam wszystkim z podróżą pociągiem. Typowego „terkotania” podróżni kupujący bilety w okienku kasowym PKP Intercity już nie usłyszą.
PKP Intercity wprowadza kolejne zmiany dla podróżujących. intercity.pl
Więcej ciekawych artykułów znajdziesz na stronie głównej

Wszystko za sprawą szybkich i cichych drukarek, które PKP zaczęło wprowadzać w czerwcu tego roku. Nowy sprzęt zastąpił dotychczas używane i mocno wyeksploatowane drukarki igłowe. - Cały czas wprowadzamy zmiany mające na celu unowocześnienie i usprawnienie procesu zakupu biletów. Intensywnie pracujemy nad rozwojem sprzedaży poprzez kanały zdalne - budujemy nowy internetowy system oraz aplikację mobilną. Nie zapominamy jednak o tradycyjnym sposobie zakupu biletów, czyli kasach. Właśnie zakończyliśmy proces wymiany sprzętu w okienkach kasowych na nowocześniejszy, który przyczyni się do poprawy komfortu pracy kasjerów – wyjaśnia Tomasz Gontarz, członek zarządu PKP Intercity.


Drukarki dostępne są już we wszystkich punktach sprzedaży przewoźnika. Charakteryzują się dużo cichszym działaniem, większą szybkością oraz lepszą czytelnością wydruku biletów i paragonów – także charakterystycznego „terkotania” podróżni już nie usłyszą.

Co ciekawe nowy sprzęt zwiększy również zakres możliwości m.in. w kwestii dostępności innych produktów, niż tylko bilety na przejazd. - Na wydrukach paragonów będzie można umieścić przydatne dla pasażerów informacje, np. o połączeniach, a także treści marketingowe i reklamowe – informuje PKP.

Czytaj także: https://dadhero.pl/290731,to-najwiekszy-superjacht-jaki-powstal-w-polsce