Święta czas zacząć! Nowa animacja Disneya rozpuści wasze serduszka już w listopadzie
Disney zaprezentował nowy, pełny magii świąteczny spot, rozpoczynając wielkie odliczanie do tych wyjątkowych dni w roku. Trzyminutowa animacja „Nowy tata” jest historią o rodzinie, bliskości i wielkiej mocy opowieści.
- Disney dzieli się ze swoimi fanami pierwszą świąteczną animacją.
- 3-minutowy film opowiada o patchworkowej rodzinie Nicole i Mike'a.
- Tegoroczny spot jest kontynuacją opowieści z ubiegłego roku "Loli".
Centralnym elementem tej historii jest pewna wyjątkowa książka – cenna pamiątka, którą Max dostał od ojca. W książce drzemie wielka moc opowieści, która spaja rodzinne więzi. Chwile spędzane wspólnie przy historiach Disneya i Pixara sprawiają, że postacie na kartach książki ożywają, rozpalając wyobraźnie i wzbudzając zachwyt naszych bohaterów.
Jesteśmy świadkami jak, nie bez chwilowych trudności, członkowie tej rodziny uczą się łączyć stare i całkiem nowe świąteczne zwyczaje, przygotowując się na Boże Narodzenie.
Za muzyczną narrację w filmie służy napisana specjalnie piosenka „Miłość to sprawia” w wykonaniu Roberta Osama-Gyaabina, która ukaże się jako cyfrowy singiel dostępny we wszystkich serwisach muzycznych 25 listopada. W wersji oryginalnej piosenkę „Love Runs Deeper” wykonuje dwukrotny zdobywca nagrody Grammy Gregory Porter. Autorami muzyki jest pochodzący z Los Angeles kolektyw PARKWILD. Autorem polskiego tekstu jest Ryszard Kunce.
Święta są czasem dawania i bycia razem, co nie jest możliwe dla każdego, dlatego Disney postanowił obdarować dzieci, które ten czas spędzają w szpitalu. Świąteczne paczki zostaną przekazane dzielnym młodym pacjentom w szpitalach w Polsce, Bułgarii oraz Rumunii. Ten projekt charytatywny jest częścią regularnej współpracy Disneya z fundacjami i szpitalami oraz oddziałami dziecięcymi, realizowanym w ramach inicjatyw w zakresie odpowiedzialności społecznej firmy i mają na celu wsparcie najbardziej potrzebujących dzieci i ich rodzin.
W tym roku ponad 200 partnerów handlowych i marek w całej Europie uczestniczy w kampanii Disneya “Czas, by być razem”, w tym Allegro.pl oraz sieć sklepów Biedronka.