Ojcostwo w pigułce. Kampanie reklamowe, które najlepiej pokazują, co oznacza być tatą

Aneta Zabłocka
Dzień Ojca to najlepszy dzień w roku, aby przypomnieć sobie, czemu bycie tatą jest takie fajne. Można to zrobić w bardzo przystępny sposób oglądając filmy reklamowe. Tak sprzedaje się ideę ojcostwa w łezką w oku.
Ojcostwo w pigułce. Najlepsze kampanie reklamowe na Dzień Ojca Fot. Kadr kampanii Nike
Zaczniemy od tegorocznych świeżynek, a przejdziemy do nagrań, które cieszą się popularnością od lat, bo mają w sobie to co, co uchwyciło ojców w ich najlepszym, bo prawdziwym wydaniu.

Nike

Tata zawsze jest pierwszym trenerem. Niezależnie czy zachęca do stawiania kroczków, czy podaje piłkę i zaprasza do biegu na bramkę. Firma Nike wie, że dobry sport to nie tylko fajne ciuchy, a przede wszystkim porządna motywacja.

PGA Tour Superstore

I znów sport. Ojcowie coś z nim mają. Tym razem historia pisana piłkami golfowymi. Ojciec i syn przez dekady mierzący się na polu golfowym i skrzętnie notujący wyniki potyczek. Kilka kartek, które zapisały kilka rozdziałów życia.

Health OK

Poruszające wideo o tym, że czasem ojcowie mówią niewiele, ale zawsze kochają.

Mondello Park

Tata przed telewizorem, dorosła córka, która donosi mu zakupy. Nuda. Ale w tym człowieku jest jeszcze życie! Film o tym, że można poznać człowieka wiele lat po tym, jak uznaliśmy, że wiemy o nim już wszystko.

Dove

"Włączenie trybu tata" to świetna reklama, bo opiera się na kilkusekundowych viralowych wideo, które pokazuję, że ojcostwo to świetna zabawa.

Star Wars

Dzień Ojca byłby niekompletny, gdyby nie padł w nim cytat Dartha Vadera: "I'm your father".

Farm Bureau Insurance of Tennessee

"One tak szybko dorastają!". To hasło powtarzane przez rodziców zwykle, gdy już dzieciaki wyrosną z podstawówki. Zawsze jednak można wrócić do wspomnień, gdy moment ojcostwa był najbardziej namacalny.

Stockland

Tata może być surowy, może być głosem rozsądku, może być łamaczem reguł i nauczycielem miłości. Tata to małe słowo, na określenie wielkiej pracy, jaką ma do wykonania.

BMW

Reklama sprzed 4 lat, ale nadal chwytająca za serce. Tata i syn w samochodzie na torze wyścigowym. To musi skończyć się dobrze!

Oreo

Wieczorne podjadanie? Zawsze!