"Wyjdź z neta, idź do weta". Twórcy tej kampanii apelują: nie "lecz" pieska poradami z internetu

Materiał PR Garden of Words Group

18 lutego 2025, 11:38 · 4 minuty czytania
Opiekunowie zwierząt coraz częściej skłonni są wierzyć anonimowym poradom z internetu zamiast lekarzom weterynarii – wynika z raportu kampanii społecznej Royal Canin „Wyjdź z neta, idź do weta.” Aż 97% klientów przychodzi do lekarzy weterynarii z gotową diagnozą, z czego aż w 88% ta samodzielna diagnoza zwierzęcia oparta jest na wiedzy zaczerpniętej z internetu. Kampania społeczna „Wyjdź z neta, idź do weta”, zainicjowana przez Royal Canin pod patronatem Polskiego Stowarzyszenia Lekarzy Weterynarii Małych Zwierząt, zwraca uwagę na problem i zagrożenia związane z poszukiwaniem przez opiekunów zwierząt diagnoz w internecie.