logo
Fot. materiały PR
Reklama.

Skąd pomysł na wspieranie polskiej kultury?

O to zapytaliśmy Prezes Polskiego Ogrodu, Agatę Bonikowską.

- Pomysł powstał podczas badania historii marki Hortex. Zdaliśmy sobie sprawę z tego, że produkty naszej marki są obecne na polskich stołach od 80 lat. W związku z tym czujemy się w obowiązku wspierać polską kulturę. W tym roku dopiero zaczynamy. Zostaliśmy patronami trzech festiwali filmowych, a także rozdania nagród Telekamery. Oczywiście na miejscu będzie można skosztować pysznych soków. Serdecznie zapraszam! - Agata Bonikowska, Prezes Zarządu Polski Ogród, Grupa Hortex

Gdzie pojawił i pojawi się marka?

  • Festiwal Polskich Filmów Fabularnych w Gdyni,
  • Warszawski Festiwal Filmowy,
  • Telekamery,
  • Camerimage Międzynarodowy Festiwal Filmowy w Toruniu.
  • Hortex na 49. Festiwalu Polskich Filmów Fabularnych w Gdyni

    Marka Hortex była partnerem Konkursu Perspektywy, a także przestrzeni spotkań twórców z publicznością. Podczas 25 paneli dyskusyjnych w tej strefie uczestnicy mieli przyjemność delektowania się sokami i smoothies dostępnymi w lodówkach. 

    W strefie Hortex a także w kilku innych lokalizacjach dostępnych dla osób uczestniczących w festiwalu marka rozdała ponad 6,5 tysiąca soków i smoothies.

    Marka sfinansowała także nagrodę pozaregulaminową za świeże spojrzenie w polskim kinie. 27 września podczas Młodej Gali Agata Bonikowska - Prezes Polskiego Ogrodu oraz Maciej Magnuszewski - Dyrektor Generalny i Prezesem Zarządu Hortex Sp. z o. o wręczyli nagrodę Monice Majorek za film "Innego jutra nie będzie". Poza nagrodą finansową twórczyni otrzymała roczny zapas produktów marki.

    Hortex na Warszawskim Festiwalu Filmowym

    W trakcie 10 dni festiwalu uczestnicy mogli zobaczyć 84 filmy pełnometrażowe oraz 58 krótkometrażowych. W programie pojawiło się aż 46 premier filmowych, w tym 26 światowych i 20 polskich! Klimat festiwalowy stworzyły spotkania (te planowane i spontaniczne) z twórcami, artystami i artystkami, a także miłośnikami kina. 

    Prawie 3000 gości zaproszonych na uroczyste gale rozdania nagród i projekcje specjalnych filmów mogło zasmakować tradycyjnych soków i nowych smoothies bez cukru Hortex. 

    Marka ufundowała także jedną z nagród w konkursie 1-2 dla filmu "W DOBREJ WIERZE", reż. Frauke Lodders.

    Filmowe zapowiedzi Hortex

    Specjalnie na festiwale filmowe marka przygotowała 4 klipy filmowe, które zobaczyć będzie można przed seansami filmami.

    Zobacz, jak na filmową ucztę zaprasza marka.

  • Hortex – Smakuj kino kawałek po kawałku https://youtu.be/rhWFfWlLcSM
  • Hortex – Zjadłeś zęby na kinie? Smacznego! https://youtu.be/XbSDXktVNYM
  • Hortex – Smakuj polską klasykę na ostro https://youtu.be/5GCL43UsV98
  • Hortex – Kino smakuje lepiej, gdy wokół same gwiazdy https://youtu.be/jcjyIy5Ptfk