Wyjątkowa współpraca dwóch skrajnie różnych wszechświatów – świata długotrwałej świeżości Old Spice oraz wątpliwie pachnącego świata Wiedźmina – zaowocowała niestandardową i zaskakującą kampanią. Dla wszystkich wiernych fanów serialu (i nie tylko!) należąca do Procter & Gamble marka Old Spice przygotowała niepowszednią rozrywkę filmową w postaci "Ody do zapachu". Zapewniła także "wciągające" doznania na Wiedźmin Fest – wydarzeniu z okazji premiery 3. sezonu serialu, które odbyło się w ostatni weekend w Łodzi, miejscu narodzin świata Wiedźmina.
Fani Wiedźmina muszą sobie często zadawać pytanie, jak bardzo odstręczający musiał być tamten świat – pełen potworów, walk, bez bieżącej wody… nie wspominając o tym, że nie było wtedy Old Spice’a. Jak wyglądałaby sytuacja, gdyby istniał w tamtych czasach?
Old Spice i Netlflix połączyli siły, by ratować sytuację i nawiązali wyjątkowo zapachnistą współpracę przy okazji najnowszej premiery 3. sezonu serialu The Witcher. Poznaj tę niezwykłą przemianę uniwersum Wiedźmina w filmie "Oda do zapachu"!
Specjalną gratką dla fanów Old Spice była strefa marki na The Witcher Fest – wydarzeniu zorganizowanym przez Netflix z okazji premiery 3. sezonu, które odbyło się 24 i 25 czerwca w Łodzi. Szczęśliwi zwycięzcy biletów mieli szansę przeżyć zaskakujące i niezwykle pachnące doświadczenie, który było odpowiedzią na pytanie: co by było, gdyby najbardziej odpychające zapachem postacie z Wiedźmina zaczęły wreszcie dobrze pachnieć?
źródło: informacja prasowa